Prodejní specialista zákaznického servisu VODAFONE

Vítáme vás na inzerátu. Pohodlně se usaďte a začtěte se, ať víte, jestli do toho jít s námi.

Alice HR

Nejsme call centrum. Jsme parta kolegů, kteří se zabývají zákaznickým servisem. Jde nám o spokojenost našich zákazníků a děláme pro to maximum. Lidský přístup a přátelská atmosféra je to, co nás vystihuje. Pokud nejste Superman nevadí, vše Vás rádi a od začátku naučíme. Na nic si nehrajeme a dáváme šanci i zdravotně znevýhodněným kolegům. A jsme na to hrdí!

Místo pozice: Ostrava

Zákaznická linka VODAFONE - Zákazníci volají Vám
Patříš do skupiny lidí, kteří si myslí, že je životopis přežitek?
Že přesně nevystihne Tvoji osobnost, dovednosti a zkušenosti?
Sázíš raději na osobní setkání?

My také! Není pro nás důležité to, v jakém roce si ukončili školu nebo kdo byl Tvůj poslední zaměstnavatel. Ušetři si čas, pošli nám pouze Tvůj kontakt a zbytek nech na nás!

A místo tvoření životopisu se raději podívej na naše video, abys viděl, na co se můžeš těšit.

https://www.youtube.com/watch?v=rs3-xxNCnCo

Hledáme kolegu, který:

  • je komunikativní, rád mluví s lidmi a umí druhé nadchnout pro věc
  • nebojí se jít si za svým
  • ví, co je zodpovědnost a je časově flexibilní
  • umí pracovat na PC
  • není negativista, máme rádi usměvavé kolegy :-)

Pokud máte zdravotní postižení, nebo zdravotní znevýhodnění, staňte se součástí našeho sociálního projektu Comdata PRO!
V Comdata PRO zaměstnáváme více než 70% kolegů se zdravotním postižením.
Uvědomujeme si, že ne všichni mají rovné příležitosti na trhu práce, a proto se snažíme udělat vám život jednodušší.
Nabízíme důstojnou a stabilní práci, individuální přístup a podporu v celém pracovním procesu. Kolegové se zdravotním postižením mohou využívat speciálních benefitů např. příspěvek na lázně nebo příspěvek na kompenzační pomůcky.

Co Ti můžeme nabídnout:

  • Pozici operátora příchozí zákaznické linky, kdy zákazníci řeší své požadavky týkající se nastavení jejich služeb. Tvým úkolem bude také navýšení hodnoty zákazníka.
  • Pokud máš zkušenosti ze zákaznické linky, nabízíme Ti po zaškolení mzdu nejméně 25.500,- (s bonusy a při odpracování všech směn).
  • Navíc dostaneš variabilní složku mzdy, kterou máme BEZ OMEZENÍ, výdělek tak je v Tvých rukou!
  • Aby pro Tebe byl začátek jednodušší, máme SPECIÁLNÍ BONUS BĚHEM PRVNÍCH MĚSÍCŮ SPOLUPRÁCE - 12 000 Kč.
  • Odměnu za doporučení nového kolegy ve výši 10 000 Kč.
  • Stravenky v hodnotě 80 Kč ihned od nástupu, které můžeš využít v naší kantýně.
  • Práci na hlavní pracovní poměr.
  • Směnný provoz Po - Ne, 6:00 – 23:00 hod.
  • Po zaškolení a dosažení určité úrovně můžeš pracovat z domu.
  • Reálnou možnost osobnostního i kariérního růstu (vstupní školení a navazující tréninky) - možnost budování kariéry pro VODAFONE.
  • Širokou škálu zajímavých zaměstnaneckých benefitů (stravenky, relaxační zóna, slevy u partnerských společností, zaměstnanecké výhodné tarify, týmové a firemní akce atd.).
  • Týden dovolené navíc.
  • Neomezený tarif s voláním, SMS a neomezenými daty včetně volání do zahraničí.
  • Internet a digitální televize za zvýhodněnou cenu.
  • Každý měsíc 100 bodů do VODAFONE Galerie, která slouží jako elektronická knihovna aplikací, knih a časopisů.
  • Možnost odkupu telefonů a zařízení za zvýhodněnou cenu, speciální nabídky slev pro rodinné příslušníky a známé.
  • Nástup: dle domluvy

Kontakt

Alice Kubánková Comdata Czech a.s.
Telefon: 774 203 499

Pošlete to dál!

Myslíte, že by to bavilo vašeho
kamaráda nebo kamarádku?

Nenašli jste se?

Pokud jste se v téhle pozici nenašli, zkuste mrknout na jiné!

Volná místa