Specialista kvality IQOS týmu
Vítáme vás na inzerátu. Pohodlně se usaďte a začtěte se, ať víte, jestli do toho jít s námi.

Nejsme call centrum. Jsme parta kolegů, kteří se zabývají zákaznickým servisem. Jde nám o spokojenost našich zákazníků a děláme pro to maximum. Lidský přístup a přátelská atmosféra je to, co nás vystihuje. Pokud nejste Superman nevadí, vše Vás rádi a od začátku naučíme. Na nic si nehrajeme a dáváme šanci i zdravotně znevýhodněným kolegům. A jsme na to hrdí!
Místo pozice: Hradec Králové
Vykročte s námi do nového roku pravou nohou a staňte se specialistou hodnocení kvality nového IQOS týmu. Pojďte s námi budovat svoji kariéru na projektu pro společnost Philip Morris ČR a.s.!
Jak vypadá Váš den?
- Hodnotíte a dokumentujete kvalitu hovorů a kontrolujete dodržování nastavení procesů a pravidel klienta i Comdaty.
- Pravidelně reportujete výsledky a připravujete podklady pro tvorbu rozvojových aktivit, na kterých participujete.
- Zpracováváte analýzy související s kvalitou hovorů a organizujete kalibrace hovorů, kterých se účastní operátoři, supervizoři i klient.
- Aktivně předáváte zpětnou vazbu týmu operátorů a tím podporujete plnění KPIs.
- Kromě specialistů zákaznické linky úzce spolupracujete také s trenérem, supervizorem i s auditory společnosti.
- Účastníte se školení a aktivně si doplňujete znalosti potřebné pro práci specialisty kvality.
Co se Vám u nás bude líbit?
- Nebudete se u nás nudit, protože tato práce není stereotypní. Máme rozvojové aktivity, které Vám práci zpříjemní a oživí.
- Pokud hledáte zodpovědnou práci s vysokou mírou samostatnosti a seberealizace, jste na správném místě.
- Pracujeme v příjemném prostředí s fajn kolegy, kteří táhnou za jeden provaz.
- Ve volném čase můžete využít multisport kartu a poskytujeme také spoustu dalších benefitů jako jsou zvýhodněné tarify, notebook, pracovní telefon, stravenky a mnohé další.
- 5 týdnů zasloužené dovolené je u nás samozřejmostí.
Co potřebujeme my od Vás?
- Maturitní vysvědčení a je jedno, jestli ho máte rok nebo třeba dvacet let.
- Domluvit se v angličtině Vám nedělá problém.
- Zkušenosti s tréninkem a lektorskou prací se zaměřením na rozvoj prodejních a komunikačních dovedností.
- Praxe v zákaznickém centru pro Vás bude výhodou.
- Ovládáte techniky poskytování zpětné vazby. Jste iniciativní, kreativní, energický a nebojíte se nových výzev.
- Průkaz OZP nebo OZZ není u nás překážkou.
- Počítač zvládáte levou zadní a máte analytické a organizační schopnosti.
- Zajímá Vás oblast rozvoje druhých lidí a empatie je Vám vlastní.
Kontakt
Michaela Nováková
Comdata Czech a.s.
Telefon: +420 775 010 875
Pošlete to dál!
Myslíte, že by to bavilo vašeho
kamaráda nebo kamarádku?