Specialista kvality IQOS týmu

Vítáme vás na inzerátu. Pohodlně se usaďte a začtěte se, ať víte, jestli do toho jít s námi.

Michaela HR

Nejsme call centrum. Jsme parta kolegů, kteří se zabývají zákaznickým servisem. Jde nám o spokojenost našich zákazníků a děláme pro to maximum. Lidský přístup a přátelská atmosféra je to, co nás vystihuje. Pokud nejste Superman nevadí, vše Vás rádi a od začátku naučíme. Na nic si nehrajeme a dáváme šanci i zdravotně znevýhodněným kolegům. A jsme na to hrdí!

Místo pozice: Hradec Králové

Vykročte s námi do nového roku pravou nohou a staňte se specialistou hodnocení kvality nového IQOS týmu. Pojďte s námi budovat svoji kariéru na projektu pro společnost Philip Morris ČR a.s.!

Jak vypadá Váš den?

  • Hodnotíte a dokumentujete kvalitu hovorů a kontrolujete dodržování nastavení procesů a pravidel klienta i Comdaty.
  • Pravidelně reportujete výsledky a připravujete podklady pro tvorbu rozvojových aktivit, na kterých participujete.
  • Zpracováváte analýzy související s kvalitou hovorů a organizujete kalibrace hovorů, kterých se účastní operátoři, supervizoři i klient.
  • Aktivně předáváte zpětnou vazbu týmu operátorů a tím podporujete plnění KPIs.
  • Kromě specialistů zákaznické linky úzce spolupracujete také s trenérem, supervizorem i s auditory společnosti.
  • Účastníte se školení a aktivně si doplňujete znalosti potřebné pro práci specialisty kvality.

Co se Vám u nás bude líbit?

  • Nebudete se u nás nudit, protože tato práce není stereotypní. Máme rozvojové aktivity, které Vám práci zpříjemní a oživí.
  • Pokud hledáte zodpovědnou práci s vysokou mírou samostatnosti a seberealizace, jste na správném místě.
  • Pracujeme v příjemném prostředí s fajn kolegy, kteří táhnou za jeden provaz.
  • Ve volném čase můžete využít multisport kartu a poskytujeme také spoustu dalších benefitů jako jsou zvýhodněné tarify, notebook, pracovní telefon, stravenky a mnohé další.
  • 5 týdnů zasloužené dovolené je u nás samozřejmostí.

Co potřebujeme my od Vás?

  • Maturitní vysvědčení a je jedno, jestli ho máte rok nebo třeba dvacet let.
  • Domluvit se v angličtině Vám nedělá problém.
  • Zkušenosti s tréninkem a lektorskou prací se zaměřením na rozvoj prodejních a komunikačních dovedností.
  • Praxe v zákaznickém centru pro Vás bude výhodou.
  • Ovládáte techniky poskytování zpětné vazby. Jste iniciativní, kreativní, energický a nebojíte se nových výzev.
  • Průkaz OZP nebo OZZ není u nás překážkou.
  • Počítač zvládáte levou zadní a máte analytické a organizační schopnosti.
  • Zajímá Vás oblast rozvoje druhých lidí a empatie je Vám vlastní.

Kontakt

Michaela Nováková Comdata Czech a.s.
Telefon: +420 775 010 875

Pošlete to dál!

Myslíte, že by to bavilo vašeho
kamaráda nebo kamarádku?

Nenašli jste se?

Pokud jste se v téhle pozici nenašli, zkuste mrknout na jiné!

Volná místa