Business Unit Director
Vítáme vás na inzerátu. Pohodlně se usaďte a začtěte se, ať víte, jestli do toho jít s námi.

Nejsme call centrum. Jsme parta kolegů, kteří se zabývají zákaznickým servisem a je to naše srdcovka. Jde nám především o spokojenost našich zákazníků a děláme pro to maximum. Lidský přístup a přátelská atmosféra je to, co nás vystihuje. Na nic si nehrajeme a dáváme šanci i zdravotně znevýhodněným kolegům. A jsme na to hrdí!
Místo pozice: Hradec Králové
Co bude Vaše zodpovědnost?
- Kompletní obchodní výsledky své Business Unit – KPIs, obchodní smlouvy, kapacity
- Vedení projektů v rámci nastavených interních a externích strategií
- Tým, který budete motivovat a vést správným směrem k dosažení co nejlepších výsledků
- Optimalizaci svěřeného portfolia klientů a rozvoj obchodních příležitostí v rámci svěřených projektů
Na čem budete pracovat?
- Prostor realizovat své nápady i strategické projekty s cílem stát se #1 pro naše partnery
- Možnost odborně i osobnostně rozvíjet a motivovat svůj tým projektových manažerů/koordinátorů
- Každodenní dohled na dodržování nastavených KPIs a optimalizace veškerých procesů
- Komunikovat a vyjednávat jak interně, tak lokálně s obchodními partnery
- Mít volnou ruku v rozhodování a možnost denně vidět výsledky své práce.
- Monitoring projektu, výsledky, růst a práci s daty
- Hledat a zdolávat každodenní výzvy
Následující dovednosti jsou pro nás klíčové:
- Zkušenosti s vícestupňovým vedením lidí a jejich rozvojem
- Prokazatelné zkušenosti v oblasti zákaznického centra (interního nebo externího)
- Samostatné manažerské rozhodování a odpovědnost za svá rozhodnutí
- Nápady, které umíte realizovat a dotáhnout do konce
- Vyjednávání, skvělé komunikační a prezentační dovednosti, jak pro spolupráci v týmu tak s jinými odděleními nebo dodavateli
- Práce s čísly, analytické schopnosti a práce s daty
- Dynamické a rychle se měnící pracovní prostředí – máte pozitivní přístup ke změnám
- Umíte si poradit v náročných situacích a správně se rozhodnout i pod tlakem
- Umíte komunikovat i psát v angličtině min. na úrovni B2
- Jste flexibilní, cestování Vám nedělá problém a vlastníte řidičský průkaz sk.B
Co na oplátku slibujeme my?
- Práci pro jednu z top firem v oblasti Customer care s mezinárodním přesahem
- Pozici v TOP managementu firmy a podílení se na její strategii a řízení
- Propracovaný onboarding systém – provedeme Vás krok za krokem
- Finanční ohodnocení vázané na plnění obchodních i osobních cílů
- Interní systém vzdělávání navázaný na individuální potřeby
- Zaměstnanecké slevy
- Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice
- Skvělý tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
- Firemní akce, kde navzájem utužujeme naše vztahy
Jakou osobnost hledáme?
Zkušeného manažera, který se k firmě chová, jako by byla jeho vlastní. Svěřenému portfoliu udává směr a strategii, optimalizuje ho jak nejlépe dovede, abychom byli tou nejlepší volbou pro naše stávající i nové klienty. Vyjednává s našimi partnery o podmínkách spolupráce, neustále se rozvíjí a osvojuje si nové dovednosti, které předává dál. Řídí a motivuje tým projektových manažerů/koordinátorů a společně s nimi realizuje svěřené projekty pro úspěšný obchodní růst firmy i partnera.
Jak u nás probíhá výběrové řízení?
- Nejprve Vám zašleme test, kde prověříme Vaše analytické a obchodní dovednosti, které jsou pro nás klíčové.
- Pokud uspějete, čeká Vás online psychodiagnostika a 1. kolo pohovoru s HR a potenciálním nadřízeným, kde prověříme ostatní kompetence.
- Ve 2.kole Vás budou čekat modelové situace, které otestují Vaše manažerské dovednosti, za přítomnosti psychologa.
- Finální kolo je již předložení pracovní nabídky a po vzájemné dohodě Vám zašleme offer letter.
Ozvěte se a pojďme to probrat společně u kafe:-)
Kontakt
Lenka Volocká
Comdata Czech a.s.
Pošlete to dál!
Myslíte, že by to bavilo vašeho
kamaráda nebo kamarádku?