Business Unit Director

Vítáme vás na inzerátu. Pohodlně se usaďte a začtěte se, ať víte, jestli do toho jít s námi.

Lenka HR

Nejsme call centrum. Jsme parta kolegů, kteří se zabývají zákaznickým servisem a je to naše srdcovka. Jde nám především o spokojenost našich zákazníků a děláme pro to maximum. Lidský přístup a přátelská atmosféra je to, co nás vystihuje. Na nic si nehrajeme a dáváme šanci i zdravotně znevýhodněným kolegům. A jsme na to hrdí!

Místo pozice: Hradec Králové

Co bude Vaše zodpovědnost?

  • Kompletní obchodní výsledky své Business Unit – KPIs, obchodní smlouvy, kapacity
  • Vedení projektů v rámci nastavených interních a externích strategií
  • Tým, který budete motivovat a vést správným směrem k dosažení co nejlepších výsledků
  • Optimalizaci svěřeného portfolia klientů a rozvoj obchodních příležitostí v rámci svěřených projektů

Na čem budete pracovat?

  • Prostor realizovat své nápady i strategické projekty s cílem stát se #1 pro naše partnery
  • Možnost odborně i osobnostně rozvíjet a motivovat svůj tým projektových manažerů/koordinátorů
  • Každodenní dohled na dodržování nastavených KPIs a optimalizace veškerých procesů
  • Komunikovat a vyjednávat jak interně, tak lokálně s obchodními partnery
  • Mít volnou ruku v rozhodování a možnost denně vidět výsledky své práce.
  • Monitoring projektu, výsledky, růst a práci s daty
  • Hledat a zdolávat každodenní výzvy

Následující dovednosti jsou pro nás klíčové:

  • Zkušenosti s vícestupňovým vedením lidí a jejich rozvojem
  • Prokazatelné zkušenosti v oblasti zákaznického centra (interního nebo externího)
  • Samostatné manažerské rozhodování a odpovědnost za svá rozhodnutí
  • Nápady, které umíte realizovat a dotáhnout do konce
  • Vyjednávání, skvělé komunikační a prezentační dovednosti, jak pro spolupráci v týmu tak s jinými odděleními nebo dodavateli
  • Práce s čísly, analytické schopnosti a práce s daty
  • Dynamické a rychle se měnící pracovní prostředí – máte pozitivní přístup ke změnám
  • Umíte si poradit v náročných situacích a správně se rozhodnout i pod tlakem
  • Umíte komunikovat i psát v angličtině min. na úrovni B2
  • Jste flexibilní, cestování Vám nedělá problém a vlastníte řidičský průkaz sk.B

Co na oplátku slibujeme my?

  • Práci pro jednu z top firem v oblasti Customer care s mezinárodním přesahem
  • Pozici v TOP managementu firmy a podílení se na její strategii a řízení
  • Propracovaný onboarding systém – provedeme Vás krok za krokem
  • Finanční ohodnocení vázané na plnění obchodních i osobních cílů
  • Interní systém vzdělávání navázaný na individuální potřeby
  • Zaměstnanecké slevy
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice
  • Skvělý tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
  • Firemní akce, kde navzájem utužujeme naše vztahy

Jakou osobnost hledáme?

Zkušeného manažera, který se k firmě chová, jako by byla jeho vlastní. Svěřenému portfoliu udává směr a strategii, optimalizuje ho jak nejlépe dovede, abychom byli tou nejlepší volbou pro naše stávající i nové klienty. Vyjednává s našimi partnery o podmínkách spolupráce, neustále se rozvíjí a osvojuje si nové dovednosti, které předává dál. Řídí a motivuje tým projektových manažerů/koordinátorů a společně s nimi realizuje svěřené projekty pro úspěšný obchodní růst firmy i partnera.

Jak u nás probíhá výběrové řízení?

  • Nejprve Vám zašleme test, kde prověříme Vaše analytické a obchodní dovednosti, které jsou pro nás klíčové.
  • Pokud uspějete, čeká Vás online psychodiagnostika a 1. kolo pohovoru s  HR a potenciálním nadřízeným, kde prověříme ostatní kompetence.
  • Ve 2.kole Vás budou čekat modelové situace, které otestují Vaše manažerské dovednosti, za přítomnosti psychologa.
  • Finální kolo je již předložení pracovní nabídky a po vzájemné dohodě Vám zašleme offer letter.

Ozvěte se a pojďme to probrat společně u kafe:-)

Kontakt

Lenka Volocká Comdata Czech a.s.

Pošlete to dál!

Myslíte, že by to bavilo vašeho
kamaráda nebo kamarádku?

Nenašli jste se?

Pokud jste se v téhle pozici nenašli, zkuste mrknout na jiné!

Volná místa