Vedoucí týmu call centra

Vítáme vás na inzerátu. Pohodlně se usaďte a začtěte se, ať víte, jestli do toho jít s námi.

Zdeňka HR

Jsme parta kolegů, kteří se zabývají zákaznickým servisem. Jde nám o spokojenost našich zákazníků a děláme pro to maximum. Lidský přístup a přátelská atmosféra je to, co nás vystihuje. Pokud nejste Superman nevadí, vše Vás rádi a od začátku naučíme. Na nic si nehrajeme a dáváme šanci i zdravotně znevýhodněným kolegům. A jsme na to hrdí!

Místo pozice: Praha

Do našeho týmu aktuálně hledáme odvážného a zodpovědného parťáka, který umí podporovat a motivovat lidi a nebojí se hledat nové cesty a řešení při plnění plánu.

Pokud máte zkušenosti s vedením lidí a chcete zajistit chod celého provozu našeho odloučeného pracoviště ve vězenském zařízení Oráčov, je to nabídka právě pro Vás!

Nabízíme kreativní pracovní místo pod záštitou stabilní české společnosti. Najdete u nás jistotu, Vaše nápady pro zlepšení budou vždy vítány a navíc se na Vás těší super kolektiv :-)

CO JSME SI PRO VÁS PŘIPRAVILI?

  • Práci v dynamickém a zajímavém prostředí rychle se rozvíjející společnosti
  • Samostatnou a zodpovědnou práci
  • Prostor pro seberealizaci a osobní růst
  • Práce v přátelském týmu
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Stravenky
  • 25 dní dovolené
  • Multisport karta
  • Firemní tarif a telefon
  • Lekce anglického jazyka v rámci vzdělávání zaměstnanců
  • Benefit karta
  • Slevy od partnerských společností - služební tarify, slevy na internet, televizi, výhodné vedení bankovního účtu a další.
  • Místo výkonu práce Oráčov
  • Nástup dle domluvy

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Přijímání nových zaměstnanců
  • Podílení se na zaškolení a tréninku nových i stávajících kolegů
  • Zajištění administrativy spojené s provozem call centra
  • Motivace specialistů k dosahování stanovených cílů
  • Proaktivní přístup k řešení krizových situací
  • Zpětná vazba na práci podřízených
  • Online náslechy
  • Koučování
  • Kontrola zázemí pracoviště ve Věznici Oráčov

HLEDÁME KOLEGU, KTERÝ:

  • Má minimálně středoškolské vzdělání
  • Má výborné organizační, komunikační a prodejní dovednosti
  • Má zkušenosti s vedením týmu lidí a jejich motivací
  • Time management mu není cizí
  • Je odolný vůči stresu, orientuje se na výsledek
  • K řešení nedostatků využívá proaktivní přístup
  • Zkušenosti s prací v call centru nebo ze zákaznického servisu výhodou
  • Znalost MS Office je pro něj samozřejmostí

Kontakt

Zdeňka Kroutilova Comdata Czech a.s.
Telefon: 775 427 091

Pošlete to dál!

Myslíte, že by to bavilo vašeho
kamaráda nebo kamarádku?

Nenašli jste se?

Pokud jste se v téhle pozici nenašli, zkuste mrknout na jiné!

Volná místa