ČEZ asistent - nový projekt!

Vítáme vás na inzerátu. Pohodlně se usaďte a začtěte se, ať víte, jestli do toho jít s námi.

Michaela HR

Jsme parta kolegů, kteří se zabývají zákaznickým servisem. Jde nám o spokojenost našich zákazníků a děláme pro to maximum. Lidský přístup a přátelská atmosféra je to, co nás vystihuje. Pokud nejste Superman nevadí, vše Vás rádi a od začátku naučíme. Na nic si nehrajeme a dáváme šanci i zdravotně znevýhodněným kolegům. A jsme na to hrdí!

Místo pozice: Hradec Králové

Právě teď nabízíme super pracovní příležitost v oblasti zákaznické péče. Máte zkušenosti s komunikací se zákazníkem a práce na počítači je na výborné úrovní? Zapojte se do nově vznikajícího projektu ve spolupráci se společností ČEZ!

Těšíme se na Vaše reakce :-)

Jak bude vypadat Tvůj den?

  • Budeš součástí specializované podpory na zákaznické lince ČEZ.
  • Přijímáš hovory stávajících zákazníků, jsi podpora a pomocná ruka. Cílíš na spokojeného zákazníka.
  • Spolupracuješ se svým týmem, předáváte si typy, jak nejlépe komunikovat s klienty.
  • Produktivně řídíš svou práci, aby co nejvíce zákazníků mělo odpovědi na své otázky.

Co se Ti u nás bude líbit?

  • Fixní mzda 20 000 Kč již od nástupu + bonus za tvůj pracovní výkon.
  • Bonus pro nové kolegy celkem 6 000 Kč!
  • Příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích s fajn kolegy :-)
  • Školení, kde Tě naučíme vše potřebné, aby jsi byl jednička.
  • Smlouva na hlavní pracovní poměr a možnost i zkrácených úvazků.
  • Pracovní doba PO-PÁ - čekají tě tedy volné víkendy a svátky! Směny můžou být plánované v rozmezí mezi 8-20h. Vše je o naši domluvě.
  • Benefity, mezi které patří stravenky Multisport kartička za 300 Kč, Benefitní karta, služební tarify za 89 Kč a mnohé další.
  • 5 týdnů zasloužené dovolené.

Co potřebujeme my od Tebe?

  • Češtinu na úrovni rodilého mluvčího - výborná komunikace je podmínkou.
  • Plynulé ovládání práce na PC - práce bude probíhat na z domova, potřebujeme tedy vědět, že jsi na 200% připraven pracovat samostatně :-)
  • Zkušenosti ze zákaznického nebo klientského centra.
  • Průkaz OZP nebo OZZ u nás není překážkou.

Kontakt

Michaela Nováková Comdata Czech a.s.
Telefon: +420 775 010 875

Pošlete to dál!

Myslíte, že by to bavilo vašeho
kamaráda nebo kamarádku?

Nenašli jste se?

Pokud jste se v téhle pozici nenašli, zkuste mrknout na jiné!

Volná místa