IQOS Linka zákaznické péče

Vítáme vás na inzerátu. Pohodlně se usaďte a začtěte se, ať víte, jestli do toho jít s námi.

Michaela HR

Jsme parta kolegů, kteří se zabývají zákaznickým servisem. Jde nám o spokojenost našich zákazníků a děláme pro to maximum. Lidský přístup a přátelská atmosféra je to, co nás vystihuje. Pokud nejste Superman nevadí, vše Vás rádi a od začátku naučíme. Na nic si nehrajeme a dáváme šanci i zdravotně znevýhodněným kolegům. A jsme na to hrdí!

Místo pozice: Hradec Králové

Jsme parta kolegů, kteří se zabývají zákaznickým servisem. Jde nám o spokojenost našich zákazníků a děláme pro to maximum. Lidský přístup a přátelská atmosféra je to, co nás vystihuje. Pokud nejste Superman nevadí, vše Vás rádi a od začátku naučíme. Na nic si nehrajeme a dáváme šanci i zdravotně znevýhodněným kolegům. A jsme na to hrdí!

Staň se členem projektu budování budoucnosti bez kouře v novém IQOS týmu! Budeš pracovat se stávajícími IQOS uživateli a pomáhat jim na jejich cestě směřující k přechodu na méně rizikové bezdýmné alternativy.
Staň se členem týmu na lince v Centru zákaznické péče IQOS, jehož úkolem je ověřování spokojenosti stávajících zákazníků a budování dobrých vztahů se všemi, kdo si tento inovativní produkt pořídili.

Všem uživatelům chceme poskytnout tu nejlepší zákaznickou zkušenost.

Pojď s námi nastartovat svou kariéru!

Jak bude vypadat Tvůj den?

  • Náš klient - společnost Philip Morris je celosvětově největším výrobcem a prodejcem tabákových výrobků a inovativních bezdýmných zahřívaných tabákových náplní.
  • Díky novým bezdýmným produktům jako je IQOS můžeme změnit svět. Chceme změnit životy dospělých kuřáků a věnujeme tomu veškeré naše úsilí. Proto hledáme ambasadory se zákaznickou orientací, kteří nám pomohou zajistit loajalitu uživatelů IQOS a dalších bezdýmných výrobků.
  • Náplní Tvé práce je komunikace se stávajícímu zákazníky a péče o ně. Identifikuješ jejich potřeby, rozvíjíš a udržuješ s nimi dobré vztahy.
  • Seznamuješ uživatele s novými trendy, techologiemi a inovacemi v této oblasti a nabízíš doplňkové produkty. Máš předhled o všem, co vize bez kouře může nabídnout a vždy dokážeš zákazníkovi nabídnout podporu.
  • Přání a požadavky zákazníků řešíš rychle, efektivně a profesionálně, vysvětluješ jim všechny aspekty spojené s užíváním výrobků zahřívaného tabáku.
  • Nebudeš se u nás nudit, protože tato práce není stereotypní. Navíc máme rozvojové aktivity, které Ti práci zpříjemní a oživí.

Co se Ti u nás bude líbit?

  • Pracujeme v příjemném prostředí s fajn kolegy, kteří táhnou za jeden provaz.
  • Projdeš pečlivým zaškolením, kde Tě naučíme vše potřebné, předchozí zkušenosti z call centra nejsou podmínkou.
  • Práce pod záštitou světového leadera, možnosti práce z domova i s možností flexibilních zkrácených úvazků.
  • Ve volném čase můžeš využít multisport kartičku a poskytujeme také spoustu dalších benefitů jako jsou zvýhodněné tarify, stravenky a mnohé další.
  • 5 týdnů zasloužené dovolené je u nás samozřejmostí.

Co potřebujeme my od Tebe?

  • Češtinu na úrovni rodilého mluvčího.
  • Výborné komunikační dovednosti a hodit se Ti budou i zkušenosti s prodejem.
  • První den spolupráce je nutná návštěva pobočky Comdata kvůli podpisu smlouvy a převzetí techniky.
  • Empatický projev, který potěší naše zákazníky.
  • Ovládání práce na počítači.
  • Průkaz OZP nebo OZZ u nás není překážkou.
  • Úsměv, s kterým propluješ celým svým pracovním dnem :-)

Kontakt

Michaela Nováková Comdata Czech a.s.
Telefon: +420 775 010 875

Pošlete to dál!

Myslíte, že by to bavilo vašeho
kamaráda nebo kamarádku?

Nenašli jste se?

Pokud jste se v téhle pozici nenašli, zkuste mrknout na jiné!

Volná místa