Operation manager
Vítáme vás na inzerátu. Pohodlně se usaďte a začtěte se, ať víte, jestli do toho jít s námi.

Jsme parta kolegů, kteří se zabývají zákaznickým servisem. Jde nám o spokojenost našich zákazníků a děláme pro to maximum. Lidský přístup a přátelská atmosféra je to, co nás vystihuje. Pokud nejste Superman nevadí, vše Vás rádi a od začátku naučíme. Na nic si nehrajeme a dáváme šanci i zdravotně znevýhodněným kolegům. A jsme na to hrdí!
Místo pozice: Praha
Jsme parta kolegů, kteří se zabývají zákaznickým servisem. Jde nám o spokojenost našich zákazníků a děláme pro to maximum. Lidský přístup a přátelská atmosféra je to, co nás vystihuje. Pokud nejste Superman nevadí, vše Vás rádi a od začátku naučíme. Na nic si nehrajeme a dáváme šanci i zdravotně znevýhodněným kolegům. A jsme na to hrdí!
Do našeho týmu aktuálně hledáme zkušeného a zodpovědného parťáka, který umí podpořit a motivovat svůj tým a nebojí se nových výzev při plnění naší mise.
Co Vás u nás čeká?
- Vedení projektu v rámci nastavených interních strategií a strategií klienta.
- Zajištění finanční profitability svěřených projektů a s tím související komunikace s klientem.
- Řízení výkonnosti a produktivity zákaznického centra.
- Dohled nad dodržováním nastavených KPI a optimalizace procesů.
- Spolupráce a vícestupňové vedení týmu, jejich rozvoj a motivace.
Co by se Vám u nás mohlo líbit?
- Rozmanitá práce se spoustou rozvojových aktivit, které Vám práci zpříjemní a oživí.
- Zodpovědnost a vysoká míra samostatnosti a seberealizace.
- Příjemné prostředí s fajn kolegy, kteří táhnou za jeden provaz.
- Odpovídající finanční ohodnocení včetně bonusů za úspěšnost Vašeho projektu.
- Možnost částečné práce z domova.
- Multisport karta a spousta dalších benefitů jako jsou zvýhodněné tarify, notebook, pracovní telefon, stravenky a mnohé další.
- 5 týdnů zasloužené dovolené je u nás samozřejmostí.
Co potřebujeme my od Vás?
- Domluvíte se v angličtině min. na úrovni B2, protože Vás čeká denní písemná i mluvená komunikace v angličtině v rámci společnosti i mimo ní.
- Máte prokazatelnou praxi z prostředí zákaznického centra či oblasti telekomunikací a vedli jste týmy o velikosti 100+ lidí .
- Vícestupňové řízení lidí je Vám blízké a můžete čerpat zkušenosti z předchozích zaměstnání.
- Váš přístup k práci je proaktivní, nebojíte se nových výzev a orientace na výsledek Vám není cizí.
- Jste orientován/a na výsledky P&L a Vaše finanční znalosti jsou velmi silné.
- Ve vyjednávání jste jako ryba ve vodě a komunikace s klienty Vám nedělá problém.
- Ovládáte práci s počítačem na pokročilé úrovni a máte organizační schopnosti.
- Jelikož budete pracovat na denní bázi s reporty a Excelem, měl/a byste mít analytické a logické myšlení.
- Nehledáme pouze manažera, ale také empatického parťáka, kterému tým a firma důvěřuje a o kterého se může opřít.
Kontakt
Alexandra Ševčíková
Comdata Czech a.s.
Pošlete to dál!
Myslíte, že by to bavilo vašeho
kamaráda nebo kamarádku?
50+
nováčků měsíčně
11
poboček v ČR
21
zemí světa, kde působíme