Koordinátor projektů zákaznického centra

Vítáme vás na inzerátu. Pohodlně se usaďte a začtěte se, ať víte, jestli do toho jít s námi.

Alexandra HR

Jsme parta kolegů, kteří se zabývají zákaznickým servisem. Jde nám o spokojenost našich zákazníků a děláme pro to maximum. Lidský přístup a přátelská atmosféra je to, co nás vystihuje. Pokud nejste Superman nevadí, vše Vás rádi a od začátku naučíme. Na nic si nehrajeme a dáváme šanci i zdravotně znevýhodněným kolegům. A jsme na to hrdí!

Místo pozice: Hradec Králové

Jsme parta kolegů, kteří se zabývají zákaznickým servisem. Jde nám o spokojenost našich zákazníků a děláme pro to maximum. Lidský přístup a přátelská atmosféra je to, co nás vystihuje. Pokud nejste Superman nevadí, vše Vás rádi a od začátku naučíme. Na nic si nehrajeme a dáváme šanci i zdravotně znevýhodněným kolegům. A jsme na to hrdí!

Do našeho týmu aktuálně hledáme zkušeného a zodpovědného parťáka, který umí podpořit a motivovat svůj tým a nebojí se nových výzev při plnění naší mise.

Co Vás u nás čeká?

  • Vedení projektů v rámci nastavených interních strategií a strategií klienta.
  • Zajištění finanční profitability svěřených projektů a s tím související komunikace s klientem.
  • Řízení výkonnosti a produktivity zákaznického centra.
  • Dohled nad dodržováním nastavených KPI a optimalizace procesů.
  • Spolupráce a vícestupňové vedení týmu, jejich rozvoj a motivace.

Co by se Vám u nás mohlo líbit?

  • Rozmanitá práce se spoustou rozvojových aktivit, které Vám práci zpříjemní a oživí.
  • Zodpovědnost a vysoká míra samostatnosti a seberealizace.
  • Příjemné prostředí s fajn kolegy, kteří táhnou za jeden provaz.
  • Odpovídající finanční ohodnocení včetně bonusů za úspěšnost Vašeho projektu.
  • Možnost částečné práce z domova.
  • Multisport karta a spousta dalších benefitů jako jsou zvýhodněné tarify, notebook, pracovní telefon, stravenky a mnohé další.
  • 5 týdnů zasloužené dovolené je u nás samozřejmostí.

Co potřebujeme my od Vás?

  • Domluvíte se v angličtině min. na úrovni B2, protože Vás čeká denní písemná i mluvená komunikace v angličtině v rámci společnosti i mimo ní.
  • Ovládáte němčinu na úrovni B2, abyste zvládl/a nové příležitosti s potencionálními německými klienty.
  • Máte prokazatelnou praxi z prostředí zákaznického centra či oblasti telekomunikací a vedli jste týmy o velikosti 50+ lidí .
  • Vícestupňové řízení lidí je Vám blízké a můžete čerpat zkušenosti z předchozích zaměstnání.
  • Váš přístup k práci je proaktivní, nebojíte se nových výzev a orientace na výsledek Vám není cizí.
  • Vaše finanční znalosti jsou velmi silné.
  • Ve vyjednávání jste jako ryba ve vodě a komunikace s klienty Vám nedělá problém.
  • Ovládáte práci s počítačem na pokročilé úrovni a máte organizační schopnosti.
  • Jelikož budete pracovat na denní bázi s reporty a Excelem, měl/a byste mít analytické a logické myšlení.
  • Nehledáme pouze manažera, ale také empatického parťáka, kterému tým a firma důvěřuje a o kterého se může opřít.

Kontakt

Alexandra Ševčíková Comdata Czech a.s.

Pošlete to dál!

Myslíte, že by to bavilo vašeho
kamaráda nebo kamarádku?

50+

nováčků měsíčně

11

poboček v ČR

21

zemí světa, kde působíme

Nenašli jste se?

Pokud jste se v téhle pozici nenašli, zkuste mrknout na jiné!

Volná místa